Farbenmix patroon Zorra

Aangeboden: Farbenmix patroon Zorra Prijs: Bieden

Super leuk broekpatroon van Farbenmix in maat 86/92 tot 146/152 en in twee breedte maten

Van de site van Farbenmix:
Heerlijk stoere broek, perfect voor de zomer en voor tussen de seizoenen door met laarsjes eronder!
De broek is ¾, dus tot op de kuiten. Hij staat in twee versies op het patroonblad. Een smalle uitvoering voor slanke kinderen en een ruime uitvoering voor stevige kinderen.
Er zitten bandjes op de broek die los kunnen blijven hangen, maar ze kunnen ook heel goed alleen voor de sier vastgenaaid worden. Zonder bandjes kan natuurlijk ook. Het gedeelte bij de knie is helemaal dubbel en op de voorkant of aan de zijkant de broek zit een wijde zak.
Deze broek kan van alle zomerkatoentjes gemaakt worden, maar ook van babyrib, jeans of velvet. Een beetje naai-ervaring is wel handig, alhoewel de stap-voor-stap beschrijving met foto's heel veel duidelijk maakt. Er zit een rits ingetekend, maar bij genoeg ruimte in de taille is een tunnel met elastiek ook voldoende.

Verzendkosten 1,35



Nadat ik u benadert heb over uw bod verwacht ik binnen een paar dagen een reaktie.
Ik reserveer kleding alleen als de adresgegevens bij mij bekend zijn, in de tussentijd reageer ik wel op eventuele hogere biedingen.
Als een artikel eenmaal gereserveerd is niet meer.
Dit omdat het helaas te vaak voorkomt dat bieders niet meer reageren.

Kijk eens bij al mijn advertenties voor nog veel meer leuke spulletjes, zoals handgemaakte kleding, echt de moeite waard om een kijkje te gaan nemen
Verzendkosten en risico voor de koper
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kledingpatronen

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger