vele nieuwe en gebruikt patronen voor...zie omschrijving

Aangeboden: vele nieuwe en gebruikt patronen voor...zie omschrijving Prijs: Zie omschrijving

Vele nieuwe en sommige gebruikte patronen voor kinderkleding in hoofdzaak
ik heb vele foto's maar kan ze niet plaatsen dus vraag er rustig naar ik stuur ze op
Het gaat om gewone kleding maar ook verkleedkleding
de meeste zijn nieuw en eigenlijk nog niet uit de verpakking gehaald
Er zitten ook bruidsmeisjes patroon bij
Ik heb ook patronen voor een maatje meerVoor de kerstman en kostuumpatronen
De kosten voor de nieuwe zijn 7 euro per stuk en de gebruikte 4.50 euro per stuk
Heeft u nog meer vragen dan mail me gewoon en ik geef altijd antwoord
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kledingpatronen

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger