Stenzo's zelfmaakmode nr. 2 herfst / winter 2003

Aangeboden: Stenzo's zelfmaakmode nr. 2 herfst / winter 2003 Prijs: T.e.a.b.

Alleen bieden als je ECHT interesse hebt!
Dit voorkomt een hoop irritatie en onnodig werk.
Gekochte artikelen worden NIET retour genomen.
Biedingen onder de eventuele minimumprijs hebben geen zin.

Doe een bod exclusief verzendkosten.
De verzendkosten zijn voor de koper.
Natuurlijk kan het verzekerd opgestuurd worden, de extra kosten zijn voor de koper.
(geef dit even aan, als dit je voorkeur heeft)
Kijk bij mijn andere advertenties en combineer om verzendkosten te besparen.

Ik ben niet aansprakelijk voor eventueel zoekraken en/of beschadigingen tijdens vervoer.

Alles wat ik aanbied is in goede staat, tenzij anders vermeld.
Als ik akkoord ga met je bod, ontvang je van mij een mailtje. Als ik binnen 24 uur niks van je gehoord heb, zal het artikel weer vrij in de verkoop komen. Dit omdat veel mensen na akkoord toch niks meer laten horen.

Na betaling wordt het artikel direct naar je verzonden. Je ontvangt hiervan dan een mailtje.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kledingpatronen

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger